Lyxig måndagsmorgon

Jag och Johan var uppe supertidigt för att åka in till stan och lämna in vår bil som aldrig tycks sluta krångla.
Detta resulterade hursomhelst i en lugn och skön morgon här hemma.
Vi har just ätit frukost tillsammans, med nybakade scones. Lyxigt värre. Verkligen inte alla veckor som börjar på ett sånt sätt..

Helgen har också varit super. Fredagskvällen blev väl lite sisådär men lördagen var grym, trots tråkigt resultat på fotbollen. Men jag är ju en sådan där person som aldrig slutar hoppas, så jag litar på att Malta spelar oavgjort =P



Bild lånad från Jenna där jag även hittade receptet


Kommentarer
Postat av: Robin Fröström

Sv: Aha, smart ;) Tack för tipset :D

2009-10-12 @ 23:40:01
URL: http://stilrobin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0