Fredagskväll i soffan

Åhh.. jag är helt slut.
Är övertygad om att jag kommer somna så fort jag lägger huvudet på kudden.
Tre timmars hård träning och direkt vidare till nollningsaktiviteter på Parken igår gjorde att jag var galet trött imorse. När jag satt på bussen till skolan kändes det som att dagen aldrig skulle ta slut. Men efter vårt seminarie (som för övrigt gick riktigt bra) hade både mensvärk och huvudvärk släppt och ute var det helt underbart väder.
Jag gjorde en chansning och ringde Adde för att fråga om han ville käka lunch. Jag tror helt alvarligt att det var ett år sedan jag träffade honom sist. Skandal måste jag säga!
Fick iallafall en supertrevlig stund i solen på Cappucino's uteservering med en räkmacka och Ramlösa... lyxigt och mycket trevligt prat!
Sedan köpte jag en latte och satte mig nere vid kanalen och pluggade lite innan det var dags att bege sig till ishallen för 1 timmes extraträning + 2 timmars vanlig träning. Som för övrigt var rätt hård idag med. Märks stor skillnad nu när man börjar åka lite mer istället för att bara testa fram nya programmet.

Nu har vi sett idol och nya programmet kändisdjungeln och VÄLDIGT snart väntar sängen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0