Klädval?!

Snart dags att ge sig iväg på nollningsaktivitet nummer två, nämligen pubrunda.
Kom just på att jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig.
Kom också på att jag inte har helt koll på vad denna kväll kommer innehålla. Igår fick vi i nollningsgrupperna massa uppdrag som ska genomföras under nollningen utöver de arrangerade aktiviteterna.
Det var såna där sjuka saker som typ bada i fontäner (har jag ju gjort i Zagreb så..), tvätta Poseidons snopp, rasta en pensionär etc...
Kan tänka mig att det kommer komma förslag på att vissa av dessa uppdrag ska göras under kvällens gång.. alltså kanske man behöver ha det i åtanke när man väljer kläder/skor.
Åh, jag blir trött på mig själv. Min klass består av minst 75% tjejer.. ingen hade tyckt det vart konstigt om jag hade startat en liten "plan av klädsel"- diskussion idag...


Kommentarer
Postat av: Linnéa Eriksson

Hej!

Vad spännande din utbildning låter! Hoppas den blir det!



Tanken var ju att vara ledig en del i mitt nya liv, och det är jag också, ibland :) Denna veckan blir det bara en dag. Så det ska nog jämna ut sig..



Ha så kul på nollningen!



Kram

2009-09-02 @ 19:03:15
URL: http://nyalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0