Plugg plugg plugg

Min hjärna kokar snart.. har läst hela dagen och känner att det börjar bli lite mycket nu..
Började så fint med att försova mig.. Min mobil har gått sönder (ovanligt) så använder en gammal, och om man har den på ljudlös så ringer inte alarmet, och jag hade naturligtvis glömt sätta på ljudet efter att jag var i ishallen igår.
Kände dock direkt när jag vaknade att det inte var läge att åka till skolan ändå idag.. dunderförkylning på g här.. fick bli hemmaplugg istället. Hittills har jag faktiskt varit förvånansvärt effektiv.

Nu har jag precis intagit gourmetlunch i form av pasta och köttbullar... ska det gå fort så ska det.

Tillbaka till böckerna nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0