Regn

Usch, det blev inte många timmars sömn inatt, vilket verkligen känns idag.
Föreläsningen imorse var dock den bästa hittils, konkret och lätt att förstå för en gång skull, en förläsare som pratade lagom högt, och ingen jobbig powerpoint som hon stressade igenom, utan pratade bara med egna ord och skrev upp visa saker på whiteboarden.
Skönt.. för hade det vart krångligare hade nog inte mycket fastnat i mitt huvud.

Efteråt stannade vi kvar i skolan och diskuterade lite inför seminariet imorgon. Till min förvåning hade jag riktigt mycket koll på läget när jag väl började snacka.. =)

Kändes onödigt att åka bussen hem för att senare ta bussen till träningen, så ringde mamma och frågade om jag fick våldgästa henne på jobbet. Har insett att detta var en perfekt pluggplats... kaffeautomat med gratis latte några meter bort i korridoren, och så mamma bredvid som kan svara på frågor om konstiga ord. Perfa! Nu är hon dock på möte och jag passade på att ta en paus och låna datorn.

Snart dags att bege sig till Landvetter. Fysträning idag. Det ösregnar!!



Sitter just nu på våning sju i denna bygnad och tittar ut på regnet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0