Träning x2, städning och plugg

Åh, jag ligger ganska mycket efter med dagens planer, fast anledningen till det beror iof bara på bra saker.

Började dagen med tre timmars isträning klockan åtta, och efter det var det fysträning med Katrin. Så roligt, och hon är så duktig!! Det är sådan skillnad att springa när någon annan talar om för en vad man ska göra.
Spring såhär långt och försök hålla den här tiden..
Blir en helt annan mening med det då.

Efter träningen blev det till att fylla på med lite pastasallad från igår när jag kom hem. Sen gick jag bort till biblioteket för att se om de hade några av böckerna jag ska ha till skolan, men nehejdå.. de hade bara en av de fem jag letade efter, och den var utlånad..
Detta känns som att det kommer bli dyrt. Förhoppningsvis kan man väl sälja dem igen efteråt.

Sen var det hursomhelst meningen att jag skulle sätta mig ner och komma ikapp lite med pluggandet, men jag kände bara att jag omöjligt skulle kunna koncentrera mig i den röran som var här hemma.. så efter lite tjat gick Johan med på att göra ett ryck och städa lite. Nu är det tillslut nästan fint här. Blev ingen superstädning direkt, men vi fick iallafall bort det mesta som låg framme och skräpade.

Nu ska jag förhoppningsvis kunna ta mig igenom några sidor i boken (går inte fort direkt), och sedan blir det hem till mor och far för att äta middag och se fotbollen.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Lite saker med cyklingen är vad som har hänt :)

2009-09-05 @ 16:29:24
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0