Kräftkalas istället för löpning

Ikväll är det dags för Midnattsloppet i Göteborg.  Efter att jag sprang det förra året har jag väl egentligen hela tiden tänkt att jag skulle springa i år med, men så har det iallafall inte blivit att jag anmält mig.
Det kan jag säga att jag är väldigt glad för nu.
Mina ben är heeeelt slut, och efter att jag kom hem från morgonträningen för 1,5 timme sen så har jag inte rört mig en meter ur soffan.

Vädret är verkligen tråkigt nu. Tittar man ut tror man mer på oktober än augusti.
Om en vecka börjar skolan, och jag måste säga att jag längtar.
Hela första året var som någon slags suuuuperseg introduktion, att lära sig saker som att man bör röra på sig 20 minuter om dagen, eller att man bör äta 500 gram frukt och grönt per dag känns inte direkt som några chockerande nya kunskaper, men nu ska jag väl äntligen få börja lära mig lite om det jag vill.
Dessutom ska det bli skönt med lite struktur.

Nu ska  jag fortsätta slappandet i soffan innan det är dags för kräftskiva ikväll.
Dyrt men gott!!


Midnattsloppet förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0