Trött, tröttare, tröttast...

Jag som knappt jobbat på hela sommaren är verkligen inte van vid att vakna vid den här tiden på dygnet.
Underlättar naturligtvis att Johan också skulle upp tidigt, och redam har gett sig iväg, men ändå, känner mig mer död än levande.
Fem timmars träning igårkväll kanske gör sitt också.

Nu är skolan iallafall igång och det känns hur bra som helst. Något konstigt var det väl igår kanske, det var ca 10-15 mins prat om vad som kommer hända den här terminen och sådär, och sen var det pang på med mag- och tarmkanalens anatomi och funktion. Tillbaka till powerpointpresentationer med allt för mycket text, och en föreläsare som pratar på i 140 så att man lika gärna kan lägga ner att anteckna direkt.
Nej då, det var faktiskt en ritkigt bra föreläsare, och jag känner på mig att detta kommer bli riktigt intressant. Men x antal pluggtimmar kommer behövas, för lätt är det inte.

Nu ska jag pallra mig upp ur sängen och se om man kan få fixat lite kaffe.
Ha en underbar dag allihop.


Kommentarer
Postat av: jenny

SV: Hej Elli! Yes du tänkte rätt på "ishål och isbjörnar" Det är nog lättare att lista ut när man ser bilder så än när man slår tärningarna i omgångar :-) Allt bra med dig ?

2010-09-04 @ 19:14:31
URL: http://jennyforsbergs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0