Snart slut för denna gången

Nyss hemkommen från årets nästsista träning.
2010 blev inget Guldår, men jag tror på att 2011 kan bli det.
Dagens träning fick mig att tro på det ännu mer..

Det blev inget Guld.. och tja, jag vet inte om året varit så himla speciellt i övrigt heller.
Jag känner mig mer än redo att välkomna det nya året.
Jag tror inte riktigt på nyårslöften, men jag har funderat lite på vad jag vill ha ut av det kommande året.
Man kan se det lite som mål kanske. Jag ska fortsätta fundera lite till, och sen får vi se om jag delar med mig av dem, eller om det blir något som stannar hos mig själv.

Nu är det hög dags att krypa till kojs.. morgonträning imorgon, vilket jag är lite nervös över, då det var sjukt längesedan jag gick upp så tidigt som jag behöver göra imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0