Underbara lediga helg

I vanliga fall är jag i ishallen vid den här tiden.. och om jag mot förmodan inte är det utan vi har fått ledigt så brukar det vara träning inplanerad söndagkväll istället.
Men eftersom vi vart på träningsläger i nästan 2 veckor så har vi helt ledigt denna helgen. Helt underbart!!

Dagens innefattar ändå lite planer.. ska strax gå ner i tvättstugan och plocka upp tvätten från igår (wiihoo). Sedan ska jag ge mig ut på en liten promenad till systembolaget och titta om de har någon trevlig liten presentförpackning med glögg inför kvällens glöggfest. Ska förhoppningsvis hinna pilla lite med min tävlingsklänning också innan det är dags att piffa till sig för att dra in till stan och träffa alla goa gamla lagkompisar.

Återkommer strax med ett minst sagt udda julklappstips..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0