Känner med skidskyttetjejerna..

Oj vad jag känner igen deras känsla när man ser deras intervjuer från igår.
Kunde vart vem som helst i vårat lag för en vecka sedan.
Att komma i mål och känna att man presterat bra, men resultatet visar något helt annat.
Media försöker få dem att skylla på dålig valla, men det verkar de inte vilja, precis som vi inte gärna skyller på domarna. För man vet hur det låter för den som inte är insatt.
Men som sagt, känner verkligen igen deras svar "Jag har ingen aning" på frågan om vad som hände.

Blir också fruktansvärt irriterad på folk som säger: nu kanske de förstår att det inte bara är att åka och hämta gudmedaljerna på ett OS, man måste tävla också.
Är det någon som har fått det att verka som att guldet redan var vunnet så är det väl svenska folket, knappast åkarna själva.

Nu ska jag åka till ishallen och spendera resten av dagen/kvällen där. Har lite dåligt samvete att jag inte kan hitta på något mysigt med Johan idag på alla hjärtans dag, men ärligt talat är han väl ganska van.
Lovar att gottgöra det alla hjärtans dagar efter att jag slutat åka =P


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad glad jag blir varje gång någon av de regelbundna läsarna jag har säger hej i kommentarerna :)

Tror jag kan ha en aning om varför jag får avstämning, jag har tagit bort varor då jag hittat någon bättre varje gång, som igår blev hushållsosten med låg fetthalt utbytt mot en med "normal". Fast det är ju bara en teori :)

Vilken häftig sport du verkar utöva, har aldrig hört talas om den faktiskt så jag kikar gärna in här igen för att lära mig mer!

Många kramar //Elin

2010-02-16 @ 11:30:26
URL: http://elinbjorklunds.blogg.se/
Postat av: konståkningsbloggen

Ja.. medierna letade verkligen efter valla-ansvaret... nästan tjatade på tjejerna av spekulera om det.. ?! men men.. det var tråkigt att känslan inte följdes åt av resultatet de ville ha!

2010-03-06 @ 14:54:20
URL: http://konstakningsbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0