Varför pluggar jag nu?!

Har pluggat rätt mycket idag, men sedan gick jag in på vår studentmail och där hade jag fått ett mail om när omtentan kommer vara. Hallå.... 16 april.. SEXTONDE APRIL!!
Det är typ en evighet kvar. Det är tillexempel EFTER VM, och allt som är efter VM känns sjukt avlägset.
Visst kan det vara bra att plugga nu när man har tid, men det ska ju gärna vara lite fräscht den dagen man ska få ner det på papper också.
Därför blir det inget mer plugg idag utan det blir till att njuta till fullo av OS idag.
Massa spännande. Nedan bjuder jag på en bild av curlingkillarna från när de hejade på oss i långprogrammet på Universiaden i Kina för ett år sedan. Ska bli riktigt kul att följa dem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0