Hemtenta...

ja.. det går inget vidare..
Idag kom äntligen mina böcker som jag väntat på sen innan jul, och tanken var att läsa en hel del idag, men ska jag vara ärlig är det inte många sidor som blivit lästa.
Planen inför imorgon blir att gå upp tidigt och gå bort till biblioteket och sätta sig där.
Inga bloggar/facebook som kallar på min uppmärksamhet utan bara jag och böckerna.
Värt ett försök iallafall.
Detta kan vara ett av de tråkigaste inläggen på bloggen hittills, men det finns en anledning till att jag delar med mig av planen. Fråga mig gärna imorgon hur det har gått, så får jag skämmas om jag inte håller den..


Kommentarer
Postat av: Jenna

Smart tänkt! Nu har du goda odds med dig så att det blir av :) jag börjar bli ngt stressad då jag fortfarande väntar in min bok.. har helt planlösa dagar framför mig som jag hade tänkt att plugga på, så det är frustrerande att inte kunna det när tentan närmar sig med skrämmande steg ;) Imorgon tänkte jag gå igenom anteckningar och sådant så kanske jag i alla fall lär mig något!

Lycka till med plugget nu!

2010-01-04 @ 17:06:00
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0