Skolsnack..

Idag var det en lite lagom lång skoldag.
Är hyffsat mycket lättare att fokusera på föreläsning i tre timmar än sju. Att det för ovanlighetens skull var en bra föreläsare kan ju ha gjort sitt också.
Plus den lilla detaljen att ämnet var anatomi.. kan stolt koncentrera att alla de latinska namnen som jag lärde mig under min massörutbildning, som jag trott varit som bortblåsta, kändes mycket mer bekanta än jag trodde.
Detta är inte en del av kursen som jag komme oroa mig för..

Annars hade jag sett framemot att få tillbaka våra projektrapporter idag. Igår fick vi ett mail med resultatet, och tydligen fick vi "bara" godkänt. På vår förra rapport, där vi fick VG, fick vi typ en enda negativ kommentar, och det var ordvalet på ett ställe. Så denna gången försökte vi göra mer eller mindre på samma sätt, och när det var dags för redovisning och opponering fick knappt några kommentarer alls. Det var inte heller bara vi som var förvånade över att det "bara" blev G, utan flera andra som läst vårt arbete blev också förvånade.
Hur som helst ska det bli himla intressant att se kommentarerna, antagligen måste vi ha gjort något stort fel som vi ännu är ovetandes om... Men naturligtvis var hon som lämnar ut rapporterna sjuk idag..
Gör ett nytt försök imorgon..

Nu blir det lite mat innan det är dags för träning..
6 isträningar kvar hemma i Sverige... iiiihh...


Kommentarer
Postat av: Jenna

Kul med anatomi :) skulle oxå vilja ha lite repetition inom ämnet, men jag tror det är ngt vi oxå kommer läsa lite senare under utbildningen :)

2010-01-27 @ 09:12:02
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Leandersss

Så du har hittat till min blogg:) Vad skönt för dig att du har gått massörutbildning. Själv har jag precis börjat plugga in de latinska namnen. Vissa muskler & ben är ju enklare än andra, men att det alltid ska vara vissa några som man aldrig kan komma ihåg! :S Men jag tror & hoppas att det kommer lösa sig tillslut endå. Det brukar ju göra det efter lite plugg. :)

2010-02-01 @ 22:00:51
URL: http://leandersss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0