Tidig morgon

Idag blev det en tidig morgon då pappa hämtade mig strax efter sju.
Jag kan inte förstu hur jag pallade att börja jobba klockan sju VARJE dag förut. Det är sjukt tidigt, man hinner ju knappt somna innan det är dags att gå upp igen.
Hursomhelst, åkte med pappa in till stan för att hämta bilen som varit på verkstad, och nu sitter jag i skolan och äter lite frukost.
Har gjort fin-fina små kort med stödord som jag ska ha på vår redovisning senare idag.

Igår var det lite miniuppvisning igen för några föräldrar, lite gamla åkare osv.
Önskar jag kunde visa en bild på våra nya klänningar, för de är verkligen något extra, men det får vänta tills efter första tävlingen.

Ska öva lite till nu.. muntlig redovisning är väl inte direkt min favorituppgift, men, men.. någon gång blir man väl bra på det också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0