Vi har gjort det förut, vi gör det igen...

Nu var jag ju inte med på redovisningen av vårt förra projketarbete, så där kan jag ju inte ta åt mig så mycket ära. Men idag måste jag säga att det gick över förväntan.
Redovisningen flöt på, och vi fick nästan bara positiv kritik på opponeringen av vårt arbete. Ska bli himla spännande att se kommentarerna sedan. Vi klagade lite på att det varit bristfällig kritik på vårt förra arbete, så nu hoppas jag att läraren verkligen kommenterar flitigt.

När jag kom ut från skolan var det strålande sol. Man fick nästan lite vårkänslor.. okej, minus all snö då, men ändå. Lite väl tidigt i mitten av januari kanske.

Nu blir det lite kaffe och ett försök att få klart hemtentan. Fick klartecken på att det går bra att maila in den, vilket är himla skönt, för då slipper jag åka till skolan imorgon bara för det. Så nu återstår en sista kraftansamling om jag ska få till den där lediga fredagen jag tidigare pratat om..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaha okej, vad tråkigt för dig.. Kanske det blir en gren i framtiden :) Okej, vad skoj, ja ni kanske inte skulle göra någon succé i denna värme(lite svårt att åka på is när det inte finns någon!). Men helt riktigt, jag passar på att njuta av värmen så länge jag kan, strax dags för hemresa tyvärr.

2010-01-14 @ 20:36:01
URL: http://jennieeinnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0