Danmark över dagen

Igår drog vi på en liten minisemester till Danmark.
Var från början bara jag, Johan, Jenny & Forsen samt Carro & Nicke. Men våran idé lät tydligen skoj och vi fick sällskap av ett gäng partyglada killar.
Morgonbåten var fullbokad så vi åkte vid kvart i ett. Då det var lördag och alla affärer stängde klockan två var det stendött i Frederikshamn när vi kom fram, och vi funderade lite på hur sjutton vi skulle spendera åtta timmar tills båten gick tillbaka till Göteborg.
Johans syster som var på fotbollscup i Danmark för någon vecka sen hade berättat om en fin palmstrand, så dit begav vi oss, och vilket ställe!!
Kritvit sand och palmer. Värsta medelhavskänslan.
Det blåste en hel del, men det fixade killarna snabbt genom att bygga ett vindskydd med hjälp av solstolar.
Den stranden åker jag gärna tillbaka till en dag med ännu bättre väder.

  





Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Jag har lagt upp en massa annat just nu så kläderna fick vänta. Jag tar kläderna en annan dag =) Har massvis som ska upp så jag kan länka i bloggen sen när jag lagt upp kläderna :)

2010-07-27 @ 21:56:54
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0