Partyfix

Idag har solen gått och gömt sig bakom molnen, men det kanske är tur det.
Har en hel del pill att göra inomhus nämligen. Planerar för fullt inför lördagens 25-årsfest.
Det är inte helt lätt att få koll på vilka som verkligen kommer, vilka som kommer när (går inte så mycket bussar dit ut där vi ska vara, så skiljer ganska mycket i tid), vilka som ska sova över osv..
Hade tänkt hitta på några skojiga lekar eller nåt och dela in folk i lag, men det är ju inte heller det lättaste när man inte vet exakt vilka som kommer.
Nästa gång jagska ha fest bangar jag nog att göra ett facebook event av det utan skickar ut riktiga inbjudningskort med gammalt hederligt OSA datum.

Om någon har tips på en rolig lek (försöker komma på lite nya grejer som man inte redan gjort tusen gånger), eller om någon som läser här har en bra idé till en poängpromenadsfråga (som handlar om mig) så får ni gärna skriva det till mig..

Igår fick jag min första 25-årspresent också.. det ska jag snart berätta om.. (wwiiiihooo... cliffhanger)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0