Schtek på Marstrand

Jag har hört någon gång att två gånger är en tradition..
Isåfall skulle det nu vara en tradition för mig och Johan att fira midsommardagen på Marstrand med Jenny och Forsen. Inte direkt något som bara fyra tycker är en bra idé dock.
J*vlar vad fullt det var. Vi hade tur som åkte dit ganska tidigt, för man såg att det inte var helt lätt att få plats i hamnen för dem som kom senare på kvällen.
Omgiven av backslick killar som lånat pappas stora båtar kände vi väl oss kanske inte jätteschtekiga i vår lilla båt, men roligt hade vi.


Kommentarer
Postat av: m

Hihi, ja bloggar har jag haft några i mina dar. Men aldrig blivit riktigt nöjd, men nu har jag stadgat mig. Tror jag.



Jag saknar dig och alla andra överraskningar också ;) Har ju inte blivit träning med er på ett bra tag, har inte mått så bra nu på senaste när alla dessa sjukdomar slagit ut. Sen har det ju vart semester och skjutsproblem också. Men fysen går ju alldeles utmärkt att göra hemma själv egentligen. Jag har mycket mer ork om jag kan slippa långa bil/buss köer, att ta sig in till Skatås från mig är inte det lättaste. Det tröttar ut en hel del... Och nu börjar ju jobbet också, så ikväll blir sista dansen med er på 2veckor. Men det kan nog vara bra, den sorts dansen är inte riktigt mina höfters grej. Gör ondare än aldrig förr när jag är klar på Twisted.



Trevligt att du läst så flitigt! Men att hoppa över städning är aldrig bra, man får så mycket husdjur då, dvs dammråttor.



Tackar för inbjudan, men jag ska jobba kväll på Lördag, plus att jag ska bo hos min mormor :)

Men du får ha en toppen kväll tycker jag!



Fina pojkar finns det massor utav, men med dem är det inga större problem, det går som smort. Enda problemet är nog Melinda skulle jag tro.



Vilken fin roman jag skrev nu...

Ses ikväll! :)

2010-06-29 @ 11:50:27
URL: http://comewithmetohelsinki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0