21 timmar kvar till 21 km

Här sitter jag och laddar med vatten från min nya blåa vattenflaska.
Dagen startades med att hämta upp Emelie på stationen när hon kom från Växjö, också vidare till Frölundaborg för att hämta ut våra nummerlappar till morgondagen.
Efter ett samtal i skolan igår med Ellinor och Jimmie angående kändisspotting var det lite kul att den första person jag såg när vi kom in till Frölundaborg var Yannick Tregaro.
Som tur är kom både jag och Emelie undan billigare än förra året på mässan som fanns efter nummerlappshämtningen. Tråkigt nog hade de tagit bort möjligheten att köpa valfri tröja/linne och få ett fint Göteborgsvarvet tryck på.. Vi blev lite sura och struntade helt enkelt i shoppingen pga det..

I år är vi inte så många från laget, men desto fler från klassen som ska springa. Fast nu verkar det tyvärr bli lite bortfall då vissa är sjuka  =( Jag har också känt mig lite hängig i veckan, men tagit det riktigt lungt och skippat alla träningar med laget. Imorse när jag vaknade när Johan skulle gå till jobbet kändes det inte helt ok i halsen, men jag skyndade mig att somna om, och nästa gång när jag vaknade kändes allt helt ok..

Nu ska jag strax åka till Landvetter och hämta mamma och pappa som varit på Kreta i en vecka, inte alls avundsjuk. Sedan blir det kanske lite middag hos dem om jag har tur, blir väl till att ladda med pasta eller nåt =P Sedan ska jag försöka få med mig mamma till ishallen. Ikväll står det isintervaller på schemat men vår fystränare Katrin gav mig och Sanni ledigt från det passet. Tack för det!! Känns inte helt optimalt med intervallträning kl 22 kvällen innan Göteborgsvarvet. Men hälsa på en sväng kan man ju alltid göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0