Godmorgon

Ännu en tidig morgon då jag kört Johan till jobbet. Som jag redan nämnt är det ett riktigt bra sätt för mig att komma upp morgonen. Annars är jag expert på att "snooza" och sedan få det superstressigt på morgonen.

Helgen har inneburit alldeles för lite kemi-plugg. Tenta på fredag och jag vet ärligt talat inte riktigt hur det ska gå. Det är så mycket och så krångligt, så att så fort jag sätter mig med det så tar motivationen slut med en gång.
Istället bjöd helgen på en massa träning (fredag kväll och hela lördagen), en mysig kusinträff med tacos, fika och massa gamla filmer (hemma hos Erika och Christoffer i fredags. Tur att jag får låna Johans kusiner när mina inte fins lika nära). En supertrevlig cowboyfest hemma hos Hanna och Rickard i lördagskväll. Och en riktigt slapp dag igår, då vi dessutom gjorde lite framsteg på vår renovering.

Nu känner jag mig faktiskt riktigt laddad för en ny vecka.. Slutspurt på kemikursen och sedan på fredag så drar vi till Österrike med bästa laget för 1½ veckas träningsläger..


Denna bilden gör mig lycklig.. Älsklingen tillsammans med Adde och Gustav, två personer som betytt så himla mycket för mig..
På bilden rockar de förövrigt loss till den här låten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0