Lugnet före stormen..

Godmorgon!!
Här sitter jag med mitt kaffe och ska alldeles snart gå till bussen. Idag blir det en lååång dag.
Projektarbetesplugg, intervjuer, koreografi/dansträning och sedan isträning.
Hemma igen runt elvatiden.

Igårkväll var det bara egen fysträning, så hade lite mer tid på mig hemma, så jag fixade massa med maten tills idag. Så idag kommer jag äta på pricken efter vårt kostschema. Det tar verkligen tid att fixa med det, så det kommer nog inte alltid bli exakt, men det är bra att ha en vägledning iallafall.
Men tips på bra proteinkällor att ta med sig mottas gärna, börjar redan bli lite trött på keso och kesella.
Nu ska jag packa ihop alla grejer som behövs för dagen och bege mig till bussen.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

kokta ägg, proteinpulver som man snabbt kan skaka ihop med vatten men testa smakerna först.

Ostbitar och några nötter, mums!

2010-10-10 @ 11:48:01
Postat av: Elli

Proteinpulver får vi inte ta pga dopingrisk, ost och nötter funkar ju bra på de mellanmålstillfällen då man även ska äta fett, men inte om man bara ska ha protein och kolhydrater.. =( Men tack ändå för tipsen..

2010-10-10 @ 16:58:01
URL: http://godisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0