Valdag

Nu är det snart dags att ta en promenad bort till Thorildskolan för att rösta. Jag har alltid tyckt att politik varit något riktigt tråkigt, men oj vad mycket mer insatt jag varit den här gången. Känns lite roligare nu också när man verkligen vet vad man röstar på, även om det inte kommer vara SÅ stor skillnad mot hur jag röstade förra gången.
Kommer faktiskt bli riktigt spännande ikväll att titta på valvakan, och jag hoppas verkligen att alla de som egentligen inte tänkt rösta går dit ändå idag och gör vad de kan för att inte SD ska komma in.
Solen skiner och vi ska som sagt gå bort och rösta, och på vägen hem blir det affären. Ikväll tror jag det blir Italiensk kycklingpasta till middag. Sen när jag kommer hem blir det till att begrava sig i skolböckerna ett tag, tentan närmar sig så smått.


Bild lånad från studentkrubb.se


Kommentarer
Postat av: KONSTÅKNINGSBLOGGEN

TACK FÖR TIPSET :)

Men jag undrar, skulle inte du vilja skriva ett gästinlägg om det? :)



//Madelene

2010-09-19 @ 18:18:02
URL: http://konstakningsbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0