Frukost i solen

Sitter på balkongen och äter frukost. How lovely. Bara älskar det här vädret. Hade man fått så här många fina dagar i sträck på sommaren så hade man ju vart lycklig. Helt otroligt att vi fått det redan nu. Tror det regnade EN dag under de två veckor som Nicole var här. Hon förstod inte alls varför alla snackar om att det är så kallt i Sverige :P Idag är det Valborg, men det blir inget Valborgsfestande för mig inte. Jag och Johan ska strax iväg på födelsedagskalas för hans kusinbarn. Tore fyller två, och jag har inte sett honom på några månader, så det har säkert hänt jättemycket, så det ska bli kul. Hoppas han kommer gilla vår present också.. oj vad mycket roliga saker det fanns i leksaksaffären. Senare ikväll ska jag iväg och jobba på ett bröllop. Det ska också bli jättekul. Har bara varit på tre bröllop (varav ett var när jag var typ 1 år), och sen har jag varit med och hjälpt till på ett tidigare också. Var jättekul sist, och man får alltid massa bra idéer som kan vara bra att komma ihåg tills den dagen då det är dags för en själv. Nu ska jag slå in Erika och Tores paket och sedan ska jag väl leta fram nåt att ha på mig.. Njut av solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0