Senaste tiden

Ja här kan man ju inte påstå att det hänt mycket den senaste tiden. Skyller på VM och på att jag sedan haft en kompis från Australien här i två veckor. Har haft en helt underbar tid sedan vi kom hem från Finland. Ledigt från träningen och massor med tid för att umgås med massa trevligt folk och hitta på roliga saker. Har blivit lite väl mycket fest och lite väl lite träning. Usch, vilken ångest jag känner över detta, men jag försöker intala mig att det inte kan vara så farligt att leva så i två veckor, på ett sätt som så många som jag känner lever mer eller mindre varje vecka! Hursomhelst får det bli skärpning nu, och på söndag börjar våra träningar med laget igen, så då blir det ändring vare sig jag hade velat eller inte. Sedan jag skrev sist har jag dessutom börjat jobba på ett nytt jobb. Itrim Nordstan. Hur kul som helst. Känns så himla roligt att få jobba med något som har med min utbildning att göra. I mitten av maj ska jag få åka en vecka till Stockholm på Itrims grundutbildning, hur spännande som helst! Igår började vi dessutom vår nästsista kurs för året. Kommer inte bli många lugna stunder fram till sommarlovet kan jag lova. Imorgon ska vi ses klockan åtta i skolan med min projektgrupp, och vi kommer säkert sitta där hela dagen. Nu ska jag läsa på lite om LCHF inför vårt arbete imorgon. Sov gott mina vänner, så får vi se när jag lyckas klämma in lite bloggtid i mitt späckade schema..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0