Cliniderm

Jag är sedan några år tillbaka medlem hos Buzzador.
Det är en sida där man som medlem får möjlighet att testa och berätta för nära och kära om nya produkter.
För ett tag sedan fick jag hem ett paket  med hudvårdsprodukter från Cliniderm.
Känns verkligen som lyxig omväxling att som fattig student kunna använda sådana fina produkter. Jag gillar dem tokmycket. Luktar jättegott och huden känns mjuk och fräsch efter att jag använt dem.

Du kommer också ha chansen att testa dessa lyxiga produkter då jag snart kommer genomföra en tävling här på bloggen.
Då jag inte brukar ha sådär överdrivet mycket läsare är detta verkligen en bra chans för er som deltar.
Lägger ut instruktioner senare ikväll eller imorgonbitti/förmiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0