Nya årets första dag..

Jaha, då var även nyårsafton över..
Första dagen av 2011 har varit galet lugn. Jag och Johan sov lääänge, sedan gick han bort till Maxi och köpte färska frallor och aftonbladet, och sedan hade vi en lång frukost tillsammans. Mysigt!
Nu på kvällen har vi varit hos mamma och pappa och ätit tacos. Imorgon åker mamma tillbaka till USA, så nu kommer jag antagligen inte träffa henne igen förrän på VM i April.

Gårdagen spenderades med middag hemma hos Hemie och Emma med lite vänner och sedan bar det av till en fest ute i Kode av alla ställen. Jag var väl lite halvt skeptisk till festen, men det blev faktiskt trevligare än jag väntat mig.
Tog lite kort med mobilen, men eftersom det är min gamla mobil så har jag inte riktigt koll vart sladden finns. Ska jobba på att hitta den imorgon.

Nu blir det lite One Tree Hill innan det är dags för sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0