Tillbaka till verkligheten

Fyyyyy vad segt det var att gå upp imorse..
Ändå hade jag sovmorgon till sju medans Johans klocka ringde halv sex.
Blev en kickstart med 6 timmars föreläsning i biokemi.. wiihooo.. glykolys, citronsyracykel och elektrontransportkedja.. roligare kan man ju ha, fattar ungefär ingenting!
Förhoppningsvis klarnar det lite innan tentan som är om 1½ vecka..

Förövrigt har jag roat mig med att skriva in hela vårterminens schema i min kalender. Måste säga att det matchar otroligt dåligt med alla utlandstävlingar, men, men.. efter lite fjäsk med lärarna hoppas jag att det löser sig också. Kommer nog bli en hel del individuella uppgifter dock.. mindre kul!!

Nu är det dags att ge sig iväg till ishallen för lagmöte och träning.
Första tävlingen närmar sig med stormsteg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0