Ensam i huvudstaden

Dagens konstaterande är att jag känner alldeles för lite folk i Stockholm.
Vi slutade tidigare än schemat visade idag på utbildningen.
Mycket tidigare..
Härligt.. en eftermiddag och kväll i huvudstaden.
Ja det låter ju super... om man hade haft någon att spendera den med..
Ska träffa Amelie någon dag för fika eller middag, men har ju fyra kvällar att fylla ut..
Någon om läser här som bor i Sthlm så hojta!!

Första dagen på utbildningen var iallafall bra, förutom att jag började med att komma 1,5 timme sent.
Inte mitt fel.. Först en kvarts stopp med tåget pga tekniskt fel och sedan blev det något fel på dörrarna så att de inte gick att stänga så då var vi tvugna att köra i reducerad fart resten av vägen till Stockholm.
Jaja.. jag tror inte jag missade allt för mycket..
När jag kom pratade de om övervikt- och fetmaläget i Sverige och det har jag ju hört x antal gånger i skolan.

Ser verkligen fram emot resten av veckan, men som sagt, har någon lite förslag på vad jag kan göra på kvällarna så säg til!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0