Eric Saade


Imorgon hejar vi på den här sötisen

Jag missade kvalet igår eftersom jag var i ishallen, men vad jag förstår så var det en riktig rysare då Sverige blev uppropade på sista kvalplatsen. Dock såg jag lite av kval 1 i Tisdags och det var verkligen inte mycket att hänga i granen.
Hade vart lite kul om Sverige fick vinna.
Eurovision har väl lite töntstämpel sådär, men jag kommer absolut titta på det. Får väl se om jag lyckas få med mig Johan på det eller inte. Jag behöver en lugn helg i vilket fall med tanke på Göteborgsvarvet nästa helg.

Eurovision får mig också att tänka på en kille som gick i min klass förra året. Han var bisexuell och berätta för oss om att han och hans bögkompisar skulle ha schlagerkväll med paljetter och champagne. Och nu pratar vi inte om den stora eurovisiontävlingen utan båda kvalen. Även det kval där Sverige inte var med.
Jag tyckte det var hur underbart som helst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0