Fredagmorgon

Det händer sannerligen inte ofta, men idag vaknade jag när Johan gick till jobbet och kunde inte somna om. Resulterade i att jag gick upp 1,5 timme innan bussen ska gå.
Har duschat läääänge och sitter nu och äter frukost framför nyhetsmorgon.
Så himla lyxigt. Önskar att jag var en morgonmänniska, men det är det sista jag är tyvärr.

Det har verkligen varit fullt upp det sista. Ser att jag inte skrivit sedan i lördagsmorse.
Jag och Sofie lyckades iallafall skrapa ihop 18 km där på lördagsförmiddagen.
I måndags sprang jag, Mucko, Therese och Jessika Vårruset. Tror allt att mina 18 km från lördagen + tre timmars is på söndagskvällen satt lite i mina ben, för helt nöjd var jag inte..

Idag är det tentatime och sedan direkt vidare till jobbet.
Får väl se om det händer lite mer än förra fredagen.
På måndag ska jag åka till Stockholm på utbildning med jobbet också. Ska bli så himla roligt.
Förhoppningsvis ska jag lära mig en massa bra grejer också. I nuläget får jag ofta hänvisa till annan personal på jobbet eller ta kundens telefonnummer och be någon ringa upp dem, men nästa vecka ska jag förhoppningsvis kunna svara på mycket mer frågor själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0