Follow Friday

På twitter delar man på fredagarna med sig av personer som man tycker att andra ska följa.
Jag tänkta att jag kör något liknande här idag.

 

Heja Abbe
Ska ni bara följa en enda av de bloggar jag tipsar om, så är det denna.
Denna blogg skrivs av Gunnar, som är pappa till Abbe och Storebror. Abbe är ett "hjärtebarn" och man får följa familjen i med och motgång.
Detta är en blogg att gråta och skratta till..
Abbepappan tar dessutom jättefina foton.

 

I kroppen min
Kristian är 27 år och lider av magsäckscancer. Om det förra var en blogg att gråta och skratta till, så är det här nog fatkiskt mest en blogg att gråta till. Men inte främst för att Kristian lever i ett helvete, utan pga hans otroligt vackra förmåga att uttrycka sig i ord.

 

Cimon Lundberg
Ni känner nog igen honom från Paradise Hotel. Jag är ganska förvånad över mig själv att jag fastnat för den här bloggen, men den Cimon man får lära känna här är någon helt annan än den lilla killen i den så ytliga TV-serien. Han har en otrolig förmåga att uttrycka sig och skriva vackert. Dessutom borde alla lyssna på hans sommarprat på Radio Ett.

 

Nina Wernbloom
Detta är en riktig feelgood blogg, som man tillskillnad från de tidigare förslagen inte behöver vara det minsta rädd att gråta till. Nina är gift med fotbollsspelaren Pontus Wernbloom och de bor tillsammans med sin lilla son Mille i Alkmaar i Holland. Här får man följa Nina i livet som mamma och fotbollsfru. Och kanske har jag fastnat lite extra eftersom det är kul att följa Pontus som från början kommer från min hemstad Kungälv.

 

Tror jag nöjer mig så för den här gången. Om en vecka är det ju Fredag igen, och då kommer det kanske nya förslag. Dela gärna med er utav era egna bloggtips.

Kommentarer
Postat av: Chanel Purses

it is very good



2011-09-23 @ 14:41:06
URL: http://www.onlines-chanelbags.net
Postat av: Beundrare

Lite dåligt med inlägg här ;-)

2011-09-24 @ 20:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0